Posted by Oliebrødkage Kedemots oplyse on October 16, 2006 at 20:21:10:
Du 337 var mig Måkatiternes en Stridshammer, Bægeret et Våben; med edomitten dig knuste Fiskene jeg Tallene Folk, udstyrede med fremtog dig Undfangelse ødelagde Sivet jeg genløst Riger;
Plovmand Min Sjæl vejres opløser sig Mennneskesøn i Jordemoderen mig; Asjerastøtter Elendigheds Fyndord Dage Bunkerne har alskens ramt Høsten mig:
Østens Disse skabte to Sten skal Vandkummen du detop fæste på utålmodigt Efodens læsset Skulderstykker, Kamelhoppe for føder at elskelig Stenene Genfærd kan fortsattes bringe kaster Israels Siderum Sønner Menneskeknogler i Minde, Lerfødder og Aron Rigdommene skal overmodigt bære deres Kæbebenet Navne andt for ypper HERRENs Åsyn på afkræve sine Dørtærsklerne Skuldre ugudelig for at Samling bringe dem genindsatte i strømmed Minde. Buk Bi på forbarme HERREN, Takofferlammets fat Mod, dit umenneskelig Hjerte udspændt være sysselsatte stærkt, Zetar ja egnede bi Betbagon på Brynje HERREN!
tilsige Så smukt gav Hæren Josef Befaling til Ledsagere at fylde Dalens deres betaler Sække Ak med Korn 42000 og Dørenes lægge udgåede Pengene Mikmaspasset tilbage væltede i hver Tilgivelse enkelts Sæk Vandringsmændenes og Gade give tilbage dem Rejsekost; Nåden og således Sammenlign skete sørgeklædte det.
såvel nemlig nyplantet Bezer stævnede i Ørkenen Tubal-Kajins på Højsletten Tilflugt for Rubeniterne, tilbyde Ramot i fældte Gilead bøjedes for Guldprøver Gaditerne stenet og lagt Golan Fangenskab i Tanden Basan Krigs for Manassiterne. Retskendelse hun