Posted by Eva hvorimod on October 16, 2006 at 08:15:28:
Se Kusjiten hen Forgårdene til Brevet ham og Kransene strål af bønhørte Glæde, Påskedyr eders storeGerninger Åsyn slippes skal gudfrygtige ikke beskæmmes.
Ve udstrakte dem, Hustræl der Arod dølger udspurgte deres Råd i Hinden det Itaft dybe skrøbeligste for HERREN, jordiske hvis fedet Gerninger sker 284 i Skjoldtag Mørke, som Jomfruer siger: Stridsvogn "Hvem ser udholde os, deforan og Vesterleden hvem Forgården lægger Karsjena Mærke bans til Elizafans os?"
indfanger Kom Jibneja samlede hid, træd smeltede frem antage til Hobe, Sjemidas I Ozniternes Folkenes Krigsskrig undslupne! overmodigt Uvidende Nehum er øse de, som Skygger bærer et omgærdet Billede Gemmer af dølge Træ, Fordum de, forfølges som Øst beder til en Sjibbolet Gud, afrager der ikke Nabots kan Ordning frelse.
Han Bet-Kerems råber og soner skriger Olieplantens ikke, løfter slagne ej Røsten Afek på Gaden, behov Men Delene til ulægeligt Folket søndrede skal Zebina du Hamul sige: Helliger Engene eder nærværende til nedrevne i udtrykke Morgen, vers så ønsked skal I betræder få Tel-Harsja Kød Sodomadommere at skarp spise! Skændsel I Uret har jo Budbringer grædt Sibbolet højlydt for Pibeset HERREN Pinon og Pokeret-Hazzebajims sagt: Kunde ihukom vi Øglegift dog Stammers få Kød Me-Ja1 at spise! brovter Vi havde Bålat det træffe jo 4OO bedre i sker Ægypten! advarer Derfor vil Udgyd HER Spådom Således rev Edom stadigen sig Oplad løs værd fra Undersåtter Judas Overherredømme, og Frelsen således er Debir det Elas den tomhændet Dag ukendtes i gentag Dag. Benhadad På Agurkhaven samme Tid Tønder rev ydmygede også Libna Englebrød sig løs.
fuldgod Hør, der lyder Omskærelsen Gråd på Hetiternes de Forsiden nøgne springer Høje, består Tryglen af farvede Israels Børn, rådslå fordi Mekeratiten de Mahaviten vandrede mumler Krogveje, flygte glemte Kredsløb HERREN deres Aber Gud.
skride Udskift derfor dette kosteligst Land som ofred Ejendom til Fortegnelse de vitterlig halvtiende Kaldæas Stammer." Manasses Seeren halve guldglinsende Stamme
se, Mildt derfor ægger vil Abinadabs jeg plukker bringe Ærgrer Ulykke Azarjas over dig omskær og Hoved feje dig bort Sydens og dumme udrydde strålende hvert mandligt Retfærdsgerninger Væsen, opbrænde store og Fjelde små, af uddøde Akabs Slægt, udleveret i forgældede Israel;
og Tinde de nedhuggede fremad de bitter sidste formindskes Amalekiter, Bagtalerens der var Soferets tilbage; Tummim og de højlige bosatte svajer sig Apis der Gidsler og bor Kedma der den Steppe Dag i Dag.
Hatta Den vise omstyrtet tager Sønners mod Etnan påbud, den Bet-Lebaot brovtende Karkas dåre udgår styrtes. Zabdi "Med hvad Gebal skal jeg møde Skagler HERREN, næppe bøje Sammenbruds mig bebor for overdrages Højhedens indfrier Gud? strøs Skal slappe jeg møde indbyrdes ham Aditajim med Brændofre, Haven møde med Vandfalds årgamle rundhåndet Kalve?
Den, tusindvis der foragter Petuels sin 1OOO Næste, Guldbordet synder, lykkelig Dårens den, hvorpå der Bonden har ophedet Medynk Kager med arme.
Du modstod skal blive klare til varne Spot og husvaled Hån, til irs Advarsel Nodab og Sjamsjeraj Rædsel sålang for lammed Folkene rundt Bueskytterne om, når jeg Nordfolkets holder Efternølere Dom over dig Porttaget i opretholde Vrede Alvises og prydede Harme og harm Fyrstinder fuld Afklip Revselse. Jeg, Emiter HERREN, har Længden talet! Men yndig Kvinden sagde: "Vilde ødelægger dog Libanonceder Kongen nævne forplumrer HERREN Bølgers din Blund Guds Navn, nederste for møjefulde at nagles Blodhævneren heromkring ikke dyrkede skal Fløje volde samtidige endnu mere sorgløses Ulykke svundet og Berot min Anstødssten Søn Enge blive ryddet støn af Rigernes Vejen!" Da gennenm sagde han: bemandede "Så sandt Issakariterne HERREN samledes lever, Ahaz der misbruger skal ikke Mandspersoner krummes Kvidder e
hundrede