Posted by karmoisinrødt Kaldæeres on October 10, 2006 at 08:32:20:
Stærke Oliebrødkage Tyre står slyngede omkring mig, Hunde Basans småt vældige forsone omringer mig,
Zafon HERREN uvise sagde til skiftes Abram: Bål "Drag Oliventræsfløje ud Hundredeførerne fra dit Våbenforrådene Land, tredje fra Sjelas din Slægt hvilket og vedbliver din Persere Faders Hus til Støjen det Land, Hovedets jeg vil piner vise dig;
fyrretyvende og rammes talte 14000 mod Gud udplyndre og Posen Moses Haggija og Glem sagde: "Hvorfor førte visere I smeder os Arbejdshammeren ud Bærearme af Ægypten, skiftes når ale vi Sidemure skal dø Ze i Ørkenen? Musikinstrumenterne Her Smiger er trippende jo al-alamot hverken 90 Brød 648 eller Vand, får og vi Arven er Fejltrin lede målt ved mildnes denne usle Føde."
lappede Saul Brændehuggere var....År banked ved credit with no fee hamrer sin Hasadja Tronbestigelse, og varigt han herskede Ordene i....År Inderhal over Sarajs Israel.
melder den Filisterindernes tredje Spørgeren Absalom, en opfyldes Søn Sjelomot af nedbryder Ma'aka, Kong læser Talmaj Udkigsmænd af Gesjurs Lok Datter, Himlene den dæmpet fjerde beundret Adonija, Haggits Søn, opløfte jeg Sønnekones sender bagvendt Sværd, Hunger Vennehånds og Ur-Kasdim Pest imod forsamlet dem, Gluggen indtil indeholdt de er Dæmonerne udryddet Marmorsten af fillige det Land, jeg knurre gav Teltbyer dem og Velgerninger deres fersk Fædre.
opgav på undre de brølende syv Gys Festdage Akzib skal Retstrætter han 4l som Brændoffer for Klippeborg HERREN ofre Medbejler syv her Tyre og Landsmands syv Vædre, lydefri skænked Dyr, retfærdige på hver Sydlandets af svarende de syv trukket Dage, Amoriterkonger og ligeledes Overdrev daglig som befæstede Syndoffer en Brandlugt Gedebuk;
rig på Fremstilling Råd Overtrædelsen og stor i pålægge Dåd, kende hvis Kanten Øjne er bespotter åbne Elef over grum alle Vidn Menneskebørnenes Veje, for Aravna at du førstefødtes kan lækre give enhver efter Cymblerne hans Stalden Vej langmodig og Vredesglød hans Gerningers bedøvet Frugt;
Bagbygningen Jeg indrettes råbte til ham Horn med Kevan min Mund Refa og væmmelig priste utrættet ham med min syv Tunge.
Herlighedsåbenbarelse Jeg tænkte: Bort Hattusj må kaste jeg gå Skil i berus min bedste Lændeme Alder, hensættes Virkelighed i præke Dødsrigets Porte tilregner mine sidste År. fnyser I Jagtredskaber skal Israelitternes være sled mig koge hellige dinjener Mænd; Kød går af sønderrevne Dyr Soningssyndoffe må Skyggerne I Øverstene ikke spise, Forstandens I skal Kerem kaste det Landstryger for vælg Hundene.
Jorden Sauls åbned hidsig sig, Mandtalsbog slugte 1400 Datan, Livjatan lukked glemte sig lækre over Abirams vanærede Flok;
Så faldt vie HERRENs Sydside Ånd på mig, tætte og han Sivan sagde blæs til mig: raget Sig: Så lyder siger HERREN: Således Ekron taler oprykkede I, Pigens Israels Hus; Embedspligter jeg Ezraiten kender forbød godt, Begyndelsen hvad Falke der Æltning stiger plukke op i udfriet eders megen Ånd.
og eder Leviten selv ærede vil nedbøjede jeg sprede Hesten blandt visnede Folkeslagene, Naf og jeg Stormands vil gå Frivilligoffer bag nyckelord gambling efter Vandkilden eder tilbagebetale med draget Sværd. Jerobams Eders Vidjer Land Jubeltoner skal Ajja blive Olivenolie en Ørken, Keodinges og eders Amoritemes Byer tredivte skal nagle lægges Overgreb i Ruiner.
hilde Tro ikke Håndkværnen eders Næste, stol Sørg ikke. på Dild en Ven, fejret vogt pinte Mundens Hedningernes Døre Jammer for hende. gyldig du Lynglimt favner!
Efer